28 Mayıs 2013 Salı

Edi ile Büdü...


Şimdi de Edim ile Büdüm'ü paylaşmak istiyorum sizlerle, sıkıntılı günlerde kayda değer bir iş yapmamakla birlikte olumsuz düşüncelerden uzak kalmak için beynimi böyle ufak tefek şeylerle meşgul etmeye kötü düşünmemeye çalıştım, işe de yaradı aslında...

Oturduğum yerde öylesine annemlerin meraklı bakışları eşliğinde işte böyle bir şeyler karalamışım...

Yaparken pek farkında değildim ama sabah kalkıp kızımın odasında yatağın üzerinde onları görünce gülümsedim, fenada olmamışlar, umarım sizleri de gülümsetirler...






 
Gününüzün her anı gülümseyerek geçsin.......

4 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Ellerine sağlık çok şirin olmuşlar ve beni gülümsettiler...:)
    Bloğunu çok beğendim ve takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;
    Teşekkür ederim, hem güzel dilekleriniz için, hem de ziyaretiniz için :-)
    Ben zaten sizdeyim :-)
    Hoş geldiniz...

    Sevgimle...

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim, harika paylaşımlarınız var. Çok beğendim :)))))
    Sizi hemen izlemeye aldım. Bana da beklerim :http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum...
    Sevgiyle kalın Nuray hanımcım...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;
    Güzel yorumlarınız ve ziyaretiniz için teşekkür ederim:))hoş geldiniz:)))

    Sağlıklı günlerde, güzel paylaşımlarda........
    Sevgimle kalın...

    YanıtlaSil