29 Mayıs 2013 Çarşamba

İmece Evi...


Gülümseyerek, sağlıkla, huzurla günaydın dediğiniz bir güne başlamış olmanız dileğimle;

Günaydın Dostlarım...

Ben yine doğa ve dostlarla başlamak istiyorum paylaşımlarıma. Doğa ile ilgili araştırma yaparken tanıştığım İzmir - Menemen'deki dumanlıdağ'da oluşturulmuş bir ekolojik köy
"imeve evi" ni anlatmak istiyorum size. Gitmeyi çok istedim ancak sağlık durumum uygun olmadığı için gidemedim, ama sıkı takipçileriyim, inşallah önümüzdeki yıl beşinci yılımı tamamlayıp dalya dedikten sonra gideceğim ziyaretlerine.
Ülkemizden ve yurt dışından çok fazla ziyaretçileri var, gitmeden önce bilgilendirmek gerekiyor, eğer yatak durumları uygunsa yatılıda kalınabiliyor.
Bana göre gidilmeye, görülmeye, orada yaşamı tatmaya değer yerlerden birisi, oldukları yer dumanlıdağ zaten oksijen kaynağı...
İmece evi hakkında bilgi edinmek isterseniz buraya tık tık lütfen... İmece Evi



 
 
Ben bir kaç fotoğraf ekliyorum ama orda yaşamın tadını, keyfini anlatmaya yetmez tabi ki...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder