20 Haziran 2013 Perşembe

makkireQu, Magdalena Godawa


 
makkireQu, Magdalena Godawa...

Magdalena Polonya'da yaşayan pırıl pırıl bir genç, bizim ülkemizin pırıl pırıl gençlerinden Özlem kızım sayesinde tanıdım Magdalena'yı...
Böyle gençleri tanımak, onlarla konuşmak, onların bilgi dehlizlerinde yolculuk yapmak keyif veriyor bana.
Zaman zaman google çeviri yardımıyla sohbet ediyoruz Magdalena ile, son derece saygılı, yüreği sımsıcak, sevgi dolu bir genç. Bir o kadar da becerikli, maharetli, onun becerikli ellerinden çıkan ve dünyanın bir çok ülkesinde beğeni ile kullanılan ürünlerini paylaşmak istiyorum sizlerle...






 
 
Özlem kendin gibi özel bir insanla tanışmama vesile olduğun için bir kez daha teşekkür ederim ablam...
İnanıyorum ki Magdalena'nın diğer ürünlerini de çok beğeneceksiniz.

Görmek için tık tık lütfen; magdalena.godawa   makkireQu

Magdalena' nın Bloğu Magdalena Blog...


 


2 yorum:

  1. fotoları da ürünleri de yazıyı da sevdim ki.
    :)

    YanıtlaSil
  2. sizin o güzel gönlünüzün sevmediği, mutlu olmadığı pek bir şey yok gibi, ne güzel böyle küçük paylaşımlarla mutlu olmak, sevinmek...

    YanıtlaSil