16 Eylül 2013 Pazartesi

Ben geldimmmmm :-)

Yine, yeniden yüreğimin dolusu sevgimle;

Günaydın dostlar :=)

Evveettt an itibariyle yine bloğumla, yine gönül dostlarımla birlikteyim :=)

Özlendim mi? bilmiyorum, özledim mi? evetttttt çok özledim...
Deeptone' yi özledim ve o keyifli paylaşımlarını...
Ben iyisimi' yi özledim, ben iyisimi'nin paylaşımlarını facebook da takip etsemde blog okumak çok daha farklı ve keyifli oluyor, umarım kendisi ile reelde de keyifli paylaşımlarımız olur...
Blog Hocam Serdar Bey'i özledim, düğününün ertesi günü bile blog okuyucularının, bloggerlerin derdini dinleyip, onlara yardımcı olması yüreğinin yüceliğinin en büyük kanıtı bana göre. Başınızın belası geldi Serdar Bey :=) ama gerçekten özlendiniz...
Sarp'ı özledim, annesi ile yaz mevsiminin başlarında bir kez yazıştık, Sarp'ın iyi olduğunu, tatil hazırlıkları yaptıklarını ve bu yıl Sarp'ın ilk kez denize gireceğini yazmıştı. Pamuk prensim Sarp umarım kardeşi ve anne babası ile güzel, sağlıklı bir yaz mevsimi yaşamıştır. Seni çok seviyorum "pamuk prens"im...
Etka'yı özledim, Etka'nın anne ve babası ile yaptığı etkinlikleri, gezileri, seyahatleri okumayı özledim...
Özlenenlerin hepsi bu kadar  değil elbette ki, özlediğim gönül dostlarımın bloglarını hem ziyaret edip özlem gidereceğim, hem de bloğumda onları anarak kulaklarını çınlatacağım :=)


Devamını okumak için;

Bunca zamandır nerelerdeydimmmm :=) maille, mesajla beni arayan, beni merak eden, sağlığımla ilgilenen, "nerelerdesin sen ?" diye soran tüm dostlarıma, tüm arkadaşlarıma yürekten teşekkür ediyorum. Demek ki bazen böyle ortalardan kaybolmak iyi oluyormuş, aranıyor, soruluyorsun ve bu şekilde sevildiğini de görüyorsun, ben de sizleri seviyorum...
Ana ocağında toplanıyoruz her yaz, temmuz ayından eylül sonlarına dek küçük ailelerimizle ana ocağında toplanıp, koskocaman sevgi dolu bir aile olup, doyasıya özlem gideriyoruz ve ben şimdiden gelecek yazı dört gözle beklemeye başladım...

Hem hareketli, hem işlevsel, hem sevgi dolu bir yaz geçti gitti, sağlıklı, huzurlu, keyifli nice yazlara sevdiklerimizle, sevenlerimizle...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder