23 Eylül 2013 Pazartesi

Beyaz Sır ile tanıştım.

Beyaz Sır ile tanıştım;
 
50. konuğum blogger  whiteglaze' nin  sürpriz hediyesini hafta içi gönderdim, gönderdikten sonra bilgi vermek için telefon ile aradım, karşıma 89 doğumlu gencecik, pırıl pırıl bir birey çıktı. Yüreğinin güzelliği ses tonuna da yansımış Gamze'nin. umuyorum ki yakında reelde de görüşeceğiz.
50. konuğum için gönderdiğim sürpriz hediye gerçekten sürpriz bir hediye olmuş, Gamze evlilik hazırlıkları içerisinde önümüzdeki ay düğünü varmış, güzel olan ise gönderdiğim hediyenin rengi evinin mobilyası ile uyum sağlamış...
 
Hediyesini alır almaz; içindeki çocuğun sesi ve yüreğinin güzelliği ile süslenen ses tonuyla aradı beni, teşekkür etti. O minicik hediyeyi gönderirken amacım teşekkür almak değildi, ama araması beni mutlu etti.
Balayında da İzmir Çeşme'de olacakmış, kim bilir belki görüşürüz :-)
 
 
 
 
 
Güle güle kullan güzel kızım, sağlıklı, huzurlu günlerde kullan...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder